Blogging - în ce limbă este recomandat să scrii

   Răspunsul prompt ar fi: să scrii în limba pe care o stăpâneşti !

   Dar...a scrie în limba română (deci, pentru cititori de limbă română) are dezavantajul "pieţei" reduse - sunt sub 30 milioane de români pe planetă.

   Pentru a câştiga bani (mă refer la atâţia bani cât să justifice timpul şi energia consumate) trebuie să "ataci" un domeniu "fierbinte": slăbire, sănătate, afaceri online, distracţie, jocuri video, etc. Poţi intra într-un asemenea domeniu, însă concurenţa este mare.

   Poţi intra şi în nişe cu concurenţă mai redusă, însă veniturile vor fi pe măsură. Priveşte însă partea bună a lucrurilor: poate că vei câştiga puţini bani, însă vei câştiga experienţă pe care o vei folosi atunci când vei fi pregătit să intri în domeniile cu concurenţă mare.

   O altă variantă ar fi să scrii în limba engleză - sunt, probabil, 1 miliard de vorbitori de limbă engleză pe planetă... Vezi potenţialul ?

   Nu ştii engleză ?! Cine a zis că trebuie să ştii engleză ? Astăzi există soluţii şi la această problemă, iar 2 dintre soluţii sunt:

   - scrii articole în limba română, le traduci cu Google Translate, după care plăteşti un vorbitor nativ de limbă enegleză să-ţi corecteze "opera", după care pui articolul pe blog-ul tău. Un loc în care găseşti oameni dispuşi să corecteze texte de 500 - 3000 de cuvinte pentru numai 5 dolari (!) este la adresa www.fiverr.com.

   Acest mod de a scrie articole are cel puţin o problemă: nu cunoşti specificul pieţei pentru care scrii articolul, astfel încât s-ar putea ca lucrurile despre care ai scris şi care merg în România să nu se potrivească deloc cu ce se întâmplă în, să zicem, Anglia. Pentru acest caz, există următoarea soluţie, cea pe care ţi-o recomand:

   - tot pe site-ul www.fiverr.com găseşti oameni care sunt dispuşi să scrie de la cap la coadă articole de 500 - 1000 de cuvinte, pentru aceeaşi sumă de 5 dolari, pentru nişa pe care o doreşti. Ca să te asiguri că nu primeşti text copiat de pe cine ştie ce alt site, poţi verifica unicitatea articolului verificându-l pe site-ul www.copyscape.com.

   Citeşte articolul următor: Blogging - cum se găseşte o nişă profitabilă